søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!
(Happy New Year!)

Godt nytt år alle lesere av Marias Salt & Søtt! Jeg har hatt en svært rolig nyttårsfeiring, men starter pc'en min nå for første gang på mange dager... Det går litt i ett, kan man si. Men nå er besteforeldrene ute i snøen med småguttene og jeg får en liten stund uten avbrytelser!
Året som gikk har vært eventyrlig for bloggen; den har fått mange nye lesere, og selv om den er en tidstyv av de sjeldne så koser jeg meg med matlaging, baking og blogging. Hvis leserne fortsetter å stikke innom så fortsetter jeg gjerne ;-)

Topp 10-lista over mest leste innlegg er preget av innleggene som har vært linket på VG-nett, og av at dere lesere er noen skikkelig søtmumser.
Vi starter på nr 10:


Happy new year everyone! Finally I get to start my computer after some very busy days, the boys are outside playing in the snow with their grandparents and I have a few moments to myself.
2011 was a very good year for the blog; I have aquired many new readers, and even though it has become very time consuming I enjoy the cooking and the baking and the blogging. - And as long as the readers keep popping by, I'm happy to continue ;-)


The Top 10 list is affected by VG linkings (national newspaper) and the fact that many of you have a sweet tooth!
Starting at number 10:

10: Marshmallows




9: Halloween cupcakes


8: Sjokoladekarameller (Chocolate toffee)


7: Chai Latte cupcakes


6: Perfekt brød uten knaing (The perfect no-knead bread)


5: Jule-cookies (Christmas cookies)


4: Troikakake (Troika cake)


3: After Dinner Mints


2: Konfektkake med karamell og mandler (Caramel and almond squares)


1: Red Velvet Whoopie Pies


Så Red Velvet Whoopie Pies ble altså det mest leste innlegget i 2011, og jeg kan fortelle at den er en helt suveren "vinner" - antallet sidevisninger for denne oppskriften er nesten dobbelt så stort som andreplassens... Litt moro er det kanskje for meg at nettopp denne ble vinneren siden whoopie pies var litt "min greie" i fjor, og ekstra moro siden KK laget en reportasje hjemme hos meg om akkurat denne amerikanske søtsaken :-) I oktober fikk jeg også to sider i magasinet "Mamma", kjempegøy!

Nå gjenstår det bare å si at jeg håper dere alle får et strålende nytt år, med mange gode smaksopplevelser! 


The Red Velvet Whoopie Pie was the 2011 winner, and for me this is quite special! Whoopie pies have been "my thing" this past year, and it was a great experience to have KK (women's magazine) in my home to feature my blog and these American treats :-)
I hope you'll all have a wonderful 2012, and I wish you plenty of tasty adventures in the kitchen!





5 kommentarer:

  1. Mmm, så mye godt! Du har en flott blogg :) Godt nyttår!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det, Mira!! :-) Godt nytt år til deg også :-)
    Maria

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til dere. Maria! Jeg fortsetter å stikke innom selvfølgelig!!! Jeg digger oppskriftene dine og bloggen din, vet du!!!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  4. Så masse godt! Gleder meg til å følge deg vidre!
    Godt nyttår til deg og dine! Klem : )

    SvarSlett
  5. Takk for det Gry :) - og i like måte ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...